Cases – Suburban

Suburban var vores “generalprøve” lige ingen den rigtige prøve “A-venue”. Der var kortere tid, og færre produkter. 

Suburban er et tøjfirma til mænd i alderen 25-55 der foretrækker kvalitet frem for kvalitet. Det er et luxury mærke der går meget op i økologi.

Derfor kom jeg frem til dette logo:

Den trykte reklame var en sammenkopieringsopgave. Vi fik en håndfuld billeder af lærerne, og skulle selv finde ud af resten.

Tshirten i reklamen er den alle den samme, blot med nye photoshoppede farver. 

Hvis jeg skule lave noget anderledes nu, ville det vær

For at se alt “behind the scenes” af produkterne, kan min præsentation findes bag knappen herunder.

Og sidst men ikke mindst er der selvfølgelig en Facebook reklame. Da vores målgruppe var 25-55årige, mente vi at det var Facebook de ville se deres reklamer oftest. 

Igen skulle der være en rød tråd mellem begge reklamer, så jeg valgte egentlig bare at animere den trykte reklame. Det var ikke en nem opgave, og det kan også ses. Selvom det var svært, husker jeg tilbage på opgaven som værende udfordrende og spændende, frem for træls og hård. 

Enjoy 🙂